FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Elżbieta Sprzedawczyk (ang. Elizabeth Sell) – miastowa Simka występująca w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Elżbieta może stać się grywalna, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nią i wyśle ją na studia. Na początku gry zatrudniona jest w karierze politycznej jako ankieterka. W życiu dąży do zostania gościem oficjalnych przyjęć.

Ela ma taką samą strukturę twarzy co Natalka Patyczak. Dziewczyna ma krótkie blond włosy, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Eli z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Elżbieta jest lekkoduchem oraz bardzo otwarta i uprzejma, a jednocześnie jest bardzo niechlujna i leniwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to dziewczyna jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności. Ela jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Przestępczością i Zjawiskami Paranormalnymi.

Osobowość

Osobowość
Waga - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 02 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Elżbieta ma takie samo nazwisko co Konrad Sprzedawczyk, który również mieszka w Zatoce Pokrzyku, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.