FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Edyta Kręcioł (ang. Edith Jitmakusol) – dostawczyni pizzy występująca w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery pory roku. Pozostali dostawcy to Karmen Dozownik i Antoni Raga. Edyta może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania światowej sławy kucharką.

Edyta ma taką samą strukturę twarzy co Eliza Samuraj. Kobieta ma rude włosy związane w kucyk, brązowe oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Edyty z innymi są zazwyczaj losowe. Ma także makijaż, co jest dość rzadkie dla Simów NPC.

Jeśli chodzi o osobowość, Edyta jest bardzo schludna oraz raczej aktywna i uprzejma, a jednocześnie jest dość poważna i bardzo nieśmiała. Jeśli chodzi o jej umiejętności, to kobieta jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki, ma dość wysoki poziom kreatywności i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu gotowania. Edyta jest głównie zainteresowana kulturą, polityką, okultyzmem i sportem. Ironicznie, pomimo bycia dostawcą pizzy, Edyta nie jest zainteresowana jedzeniem.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 08 Schludny
Nieśmiały 02 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 03 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Panny.

Ciekawostki

  • Edyta ma takie samo nazwisko co Sebastian Kręcioł, która również mieszka w Kwitnących Wzgórzach, jednak nie wiadomo, czy są ze sobą spokrewnione.