FANDOM

ZostańGwiazdąIkona

Fortuna Edwarda sięga czterech pokoleń wstecz, gdy jego pradziadek zbudował jeden z pierwszych lokali w mieście. Niestety, jego posiadłość straciła na wartości kilka dekad temu, gdy majątek obok został zakupiony przez rodzinę Bestów i od tego czasu obie rodziny są rywalami. Edward był zachwycony, gdy Paul Best zakończył swoje małżeństwo, ponieważ liczył na to, że rodzina Bestów opuści okolicę. Niestety, wydarzyło się coś dokładnie przeciwnego i Edward był zszokowany, gdy pewnego dnia przyjechał do domu i zobaczył ciężarówkę wyładowującą meble rodziny Evana Besta...

Edward Gooderdorosły Sim występujący w grze The Sims 3: Zostań Gwiazdą.

Edward zamieszkuje Starlight Shores wraz ze swoją żoną, Annabel i ich dwójką dzieci, Sebastianem i Natashą. Według jego biografii osobistej, fortuna Edwarda sięga czterech pokoleń wstecz, jednak przez bankructwo i wykup jego majątku przez wrogą rodzinę Bestów, obie rodziny toczą ze sobą spór.

Na początku gry, Edward nie rozwinął żadnych umiejętności. Pracuje w karierze biznesowej gdzie obecnie jest dyrektorem finansowym, co jest zarazem ósmym szczeblem tej kariery. Przyjaźni się ze wszystkimi członkami swojej rodziny, jednak jest wrogo nastawiony do całej rodziny Bestów, w tym także do Calvina, obiektu zainteresowania swojej córki.

W wyposażeniu Edwarda można znaleźć książkę pt. Duplikat kamiennego klucza.

Simologia

Zdjęcie Imię Poziom znajomości
Sebastian Gooder Sebastian Gooder Przyjaciel
Natasha Gooder Natasha Gooder Przyjaciółka
Annabel Gooder Annabel Gooder Żona
Calvin Best Calvin Best Wróg
Paul Best Paul Best Wróg
Evan Best Evan Best Wróg
Catherine Best Catherine Best Wróg
Maria Best Maria Best Wróg
Mandy Best Mandy Best Wróg

Ikona Nazwa Wartość
No official image Duplikat kamiennego klucza 788§