FANDOM

TS4WŻ ikona
Delfin ikona

Delfin – stworzenie morskie wprowadzone w The Sims 4: Wyspiarskie życie. Simowie mogą zaprzyjaźnić się z delfinami na wiele sposobów. Zwierzęta z kolei pokazują plażowiczom sztuczki i opryskują ich wodą.

Środowisko

Delfiny można spotkać wyłącznie na wyspach Sulani. Pojawiają się dwa razy dziennie przy bojach. Jeżeli Sim zauważy grupkę delfinów podczas kąpieli, może zawołać jednego z nich.

Syreny mogą przywołać lazurowego delfina w dowolnym miejscu oceanu - spada wówczas ich potrzeba nawodnienia.

Interakcje

Simowie mogą dokonywać wielu interakcji z delfinami. Wraz ze wzrostem pasku relacji lista opcji wydłuża się. Oto wszystkie interakcje:

  • Nakarm (2§)
  • Nazwa
  • Ochlap psotnie
  • Odwołaj
  • Pogłaszcz
  • Poproś o opryskanie
  • Poproś o sztuczkę...
    • Aport
    • Pocałuj
    • Pogładź po brzuchu
    • Tańcz
    • Skocz
  • Rozmawiaj

Syreny znacznie szybciej zaprzyjaźniają się z delfinami.

Ciekawostki

  • Kiedy Sim zaprzyjaźni się z delfinem, zwierzę pojawi się w jego panelu związków.
  • Gdy Sim będzie mógł się bawić z delfinem w aportowanie, zwierzę przyniesie mu wiele muszelek, a nawet skarbów.
  • Po oczyszczeniu Sulani ze wszystkich śmieci i zanieczyszczeń Sim pracujący w karierze ekologa będzie miał okazję zobaczyć rzadkiego delfina albinosa w Mua Pel'am.
  • Nie da się dodać delfina do rodziny. Nawet jak użyjemy kodu testingcheats true i dodamy go do rodziny to wypłynie na naszego Sima większa wersja delfina i spowoduje to popsucie gry.