FANDOM

The Sims 2 Icon

Danuta Piskliwiec (ang. Renee Andrews) – jedna z trzech tępicieli robactwa występujących w Weronie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Tomek Śmiałek i Stanisław Kowal. Danuta może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się.

Danuta ma taką samą strukturę twarzy co Monika Brutal. Kobieta ma czarne włosy, ciemnoniebieskie oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Danuty z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Danuta jest bardzo uprzejma oraz raczej schludna i aktywna, a jednocześnie jest raczej nieśmiała i bardzo poważna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta ma dość wysoki poziom kondycji i kreatywności, ma raczej wysoki poziom sprzątania oraz jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki. Danuta jest głównie zainteresowana Środowiskiem, Kulturą, Pieniędzmi i Okultyzmem.

Czasami, jeśli Danuta jest grywalna, jej kryształek będzie w niej, a nie nad jej głową. Dzieje się tak również z innymi tępicielami robactwa w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 09 Uprzejmy