FANDOM

TS3 Icon

Jako rezydujący w domu tatuś, Damian wprowadził ściśle zasady. Jednakże, nie należy do nich sprzątanie w domu.

Damian Lada (ang. Dustin Langerak) – Sim występujący w grze The Sims 3.

Damian zamieszkuje Sunset Valley wraz ze swoją żoną, Lilianą, oraz dziećmi Przemysławem i Klementyną. Oprócz tego, z rodziną mieszka również szwagierka Damiana, Zelda. Mężczyzna oprócz swojej rodziny zna także Jacka Buncha, ich sąsiada z którym ma przyjazne stosunki.

Według biografii osobistej, Damian to rezydujący w domu tatuś który wprowadził do domu Ladów ścisłe zasady, do których nie należy sprzątanie w domu. Porządkiem zajmuje się Klementyna, najmłodsza córka Damiana i Liliany.

Na początku gry Damian jest bezrobotny, jednak zwykle będzie on chciał zatrudnić się w karierze sportowej w której może mieć duże powodzenie ze względu na wysoki poziom kondycji. Mężczyzna rozwinął umiejętności sportu na poziomie siódmym oraz gotowania i majsterkowania na poziomie piątym.

Jeśli Damian wciąż będzie bezrobotny, to po zainstalowaniu dodatków Kariera i Cztery pory roku może zdarzyć się, że będzie on stylistą, kasjerem w komisie lub sprzedawcą jedzenia na festiwalach pór roku.

Simologia

Ikona Umiejętność Poziom
Culinary career iconGotowanie05TS3
Majsterkowanie IkonaMajsterkowanie05TS3
Professional Sports career iconSport07TS3

Zdjęcie Imię Poziom znajomości
Zelda Mae Zelda Mae Dobra przyjaciółka
Klementyna Lada Klementyna Lada Dobra przyjaciółka
Jack Bunch Jack Bunch Przyjaciel
Liliana Lada Liliana Lada Żona
Przemysław Lada Przemysław Lada Znajomy

Galeria

Rodzina Lada
Damian - Liliana - Zelda - Przemysław - Kasia