FANDOM

TS3SN Icon

To Simka, która uwielbia czerpać z owoców ziemi i szanuje Matkę Naturę. Dahlia jest prawdziwą wróżką. Kocha spędzać dzień zajmując się ogrodami i opiekując chorymi roślinami, ale nie pogardzi jednym lub dwoma niezobowiązującymi psikusami, kiedy jej kochający mąż Pip nie rozrabia. Będąc młodą dziewczyną, Dahlia wciąż śpiewała i nuciła podczas pielęgnacji ogrodu. Gdy jej powiedziano, że jest obdarzona anielskim głosem, zrozumiała, że ma przed sobą przyszłość jako artystka muzyczna. Gorąco powitała Fawn w rodzinie i cieszy ją spędzanie czasu z nową córką.

Dahlia Goodfellowdorosła wróżka zamieszkująca Moonlight Falls w The Sims 3: Nie z Tego Świata. Mieszka tam wraz ze swoim mężem Pipem, teściową Florą oraz córką Fawn. Ta ostatnia została ofiarą jednego z psikusów przygotowanych przez Florę. Babcia podmieniła ją i dlatego trafiła do rodziny Goodfellowów.

Dahlia przyjaźni się ze wszystkimi członkami rodziny, a poza tym z Wilheminą, Gatorem i Ericą Wolffami. Kobieta posiada osiem punktów umiejętności ogrodnictwa oraz pięć punktów umiejętności grania na gitarze.

Umiejętności

Ikona Umiejętność Poziom
Gitara ikonkaGitara05TS3
Ogrodnictwo ikonkaOgrodnictwo08TS3