FANDOM

TSLS Icon Moved In
FC Free Play
Nie mylić z Cztery Kąty.

Cztery Kąty (Gra Swobodna)otoczenie występujące w grze The Sims Historie z Życia Wzięte w grze swobodnej.

Rodziny

Grywalne Rodziny

§10,294
Kazik Margines, Kuba Margines
Kazik to świetnie zarabiający naukowiec, którego interesują tylko potwierdzone fakty. Jednak jego syn Kuba jest zauroczony w Magdzie Fortunie i zaniedbuje naukę. Czy Kazik zdoła wytłumaczyć synowi, że nauka jest ważniejsza od krótkotrwałej miłostki?
§4,590
Frania Fortuna, Magda Fortuna
Frania od zawsze podążała ścieżką kariery. Teraz nie może zrozumieć, dlaczego jej córka nie znosi nawet zapachu simoleonów.
§4,779
Waldek Kurek, Agnieszka Kurek
Waldek Kurek zawsze był pracowitym przedsiębiorcą oddanym swojej pracy. Pod jego wpływem Agnieszka przywykła do luksusowego życia. Teraz Waldek obawia się, że żona zaczyna odczuwać znużenie jego osobą.
§7,887
Edek Gwiazda, Miśka Gwiazda
Artysta Edek i hipiska Miśka to chyba najbardziej niezwykli mieszkańcami Czterech Kątów. Osiedlili się tu kilka miesięcy temu, ale na jak długo?

Rodziny Oczekujące Na Dom

§40,000
Renia Sianko
Renia przybyła do Czterech Kątów, aby poznać nowych przyjaciół, poszukać nowych wrażeń, a może nawet znaleźć prawdziwą miłość...
§30,000
Adrian Rym, Sara Rym
To jedna z obiecujących młodych par z Czterech Kątów. Być może ukrywają jakieś mroczne tajemnice, wiadome tylko sobie. A może po prostu lubią siedzieć w domu...

Simowie NPC

Miastowi Simowie

Zmarli Simowie

Niegrywalni Simowie

Ciekawostki

  • Wszystkie rodziny w tym mieście mieszkają przy Placu hiacyntowym.