FANDOM

TSLS Icon Moved In
Nie mylić z Cztery Kąty (Gra Swobodna).

Cztery Kąty – główne otoczenie występujące w grze The Sims Historie z Życia Wzięte, w którym ma miejsce historia Renii. Zaczyna się ona od momentu, kiedy Renia wprowadza się do swojej cioci po utracie pracy i eksmisji.

Rodziny

Grywalne Rodziny

§4,261
Maciek Kowal
Pomimo reputacji podrywacza Maciek jest tak naprawdę beznadziejnym romantykiem, który szuka właściwiej kobiety, aby obdarzyć ją prawdziwą miłością. Nie może się tylko zdecydować, która kobieta jest tą właściwą...
§1,325
Renia Sianko
Renia przybyła do Czterech Kątów, aby poznać nowych przyjaciół, poszukać nowych wrażeń, a może nawet znaleźć prawdziwą miłość...
§4,544
Frania Fortuna, Magda Fortuna
Frania od zawsze podążała ścieżką kariery. Teraz nie może zrozumieć, dlaczego jej córka nie znosi nawet zapachu simoleonów.
§1,164
Waldek Kurek, Agnieszka Kurek
Waldek Kurek zawsze był pracowitym przedsiębiorcą oddanym swojej pracy. Pod jego wpływem Agnieszka przywykła do luksusowego życia. Teraz Waldek obawia się, że żona zaczyna odczuwać znużenie jego osobą.
§9,970
Darek Kopytko
Darek mieszka w Czterech Kątach i bardzo mu się tu podoba. Gdyby tylko udało mu się przeszkodzić Maćkowi, które chce pokrzyżować jego plany, wszystko ułożyłoby się znakomicie.
§5,728
Aneta Szczotka
Aneta zarabiała na życie jako didżej w SimCity, a teraz postanowiła zakłócić spokój mieszkańcom Czterech Kątów.

Rodziny Oczekujące Na Dom

§1,000,000
Szarlota Fosa
Od czasów liceum ciagnęło się za nią przezwisko "mól książkowy", więc postanowiła przybyć do Czterech Kątów, aby skutecznie zerwać z przeszłością. Nadal jednak uwielbia książki.
  • Rodzina Margines
§60,000
Kazik Margines, Kuba Margines
Kazik to świetnie zarabiający naukowiec, którego interesują tylko potwierdzone fakty. Jednak jego syn Kuba jest zadurzony w Magdzie Fortunie i zaniedbuje naukę. Czy Kazik zdoła wytłumaczyć synowi, że nauka jest ważniejsza od krótkotrwałej miłostki?
§55,000
Adrian Rym, Sara Rym
To jedna z obiecujących młodych par z Czterech Kątów. Być może ukrywają jakieś mroczne tajemnice, wiadome tylko sobie. A może po prostu lubią siedzieć w domu...
§50,000
Edek Gwiazda, Miśka Gwiazda
Artysta Edek i hipiska Miśka to chyba najbardziej niezwykli mieszkańcy Czterech Kątów. Osiedlili się tu kilka miesięcy temu, ale na jak długo?

Simowie NPC

Miastowi Simowie

Zmarli Simowie

Niegrywalni Simowie

Ciekawostki

  • Wszystkie rodziny w tym mieście mieszkają przy Placu hiacyntowym.
  • Cztery Kąty i Miłowo prawdopodobnie znajdują się w niewielkiej odległości. Można to stwierdzić po tym, że na początku historii Renia mówi, że nic nie jadła od zjedzenia hamburgera w Miłowie.