FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Cyprian Trofeum (ang. Chase Trottier) – jeden z trzech kasjerów występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery pory roku. Pozostałe dwie to Zuzanna Kołderka i Liliana Obrus. Cyprian może stać się grywalny, jeśli nasz Sim zaprzyjaźni się z nim i wyśle go na studia. W życiu dąży do zostania rekinem biznesu.

Cyprian ma taką samą strukturę twarzy co Rupert Elegant. Chłopak ma blond włosy związane w kucyk, zielone oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Cypriana z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Cyprian jest wielkim lekkoduchem oraz jest raczej schludny i aktywny, a jednocześnie jest dość zrzędliwy i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to chłopak jest bliski osiągnięcia maksymalnego poziomu sprzątania i charyzmy oraz ma raczej wysoki poziom techniki. Cyprian jest głównie zainteresowany Przestępczością, Okultyzmem i Zjawiskami Paranormalnymi. Ironicznie, pomimo swojej aspiracji, Cyprian nie jest zainteresowany pieniędzmi.

Osobowość

Osobowość
Koziorożec - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 02 Otwarty
Leniwy 06 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 03 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością byłby spod znaku Byka