Simspedia
Simspedia

The Sims 4: Życie eko

Cletus Harrismłody dorosły Sim, który zamieszkuje Evergreen Harbor, otoczenie występujące w The Sims 4: Życie eko. Mieszka ze swoją żoną Faye, synami Gideonem i Jerrym, a także z matką Francine Spencer. Na początku gry jest bezrobotny.

Według biografii rodziny Cletus żyje na koszt swojej żony, Faye, która jako jedyna z Harrisów ma pracę zarobkową. Stanowisko do warzenia napojów z tyłu ich domu sugeruje, że na podobieństwo amerykańskich hillbillies utrzymują się ze sprzedaży fabrykowanego przez siebie alkoholu. W mieszkaniu mają także słabo oświetlony pokój przeznaczony na uprawę roślin, które mogą stanowić aluzję do marihuany.

Simologia

Zdjęcie Imię i nazwisko Poziom relacji
TS4 Faye Harris.png Faye Harris Żona, przyjaciółka
TS4 Francine Spencer.png Francine Spencer Matka, przyjaciółka
TS4 Gideon Harris.png Gideon Harris Syn, przyjaciel
TS4 Jerry Harris.png Jerry Harris Syn, przyjaciel

Ikona Umiejętność Poziom
GitaraTS4.png Gitara 2 2
Fishing 4.png Wędkowanie 5 5

Ciekawostki

  • Cletus Harris może być odpowiednikiem amerykańskiego hillbilly, człowieka niechętnego do produktywnej pracy oraz żyjącego poza zasięgiem nowoczesnej cywilizacji. W stereotypowy obraz takiego Amerykanina wpisują się także nietypowe pożywienie, brak dbałości o higienę oraz wielodzietność, które odpowiadają cechom Freeganin, Niechlujny oraz Rodzinny; umiejętność gry na gitarze odnosi się natomiast do tego, iż jest to kultura bogata w przyśpiewki. Oprócz osobowości na przynależność do tej grupy wskazuje imię Sima, przywodzące na myśl Cletusa Spucklera, bohatera Simpsonów oraz reprezentatywnego przedstawiciela tej społeczności.