FANDOM

The Sims 2 Icon

Cecylia Kwiatek (ang. Meredith Lillard) – jedna z trzech barmanów występujących w Dziwnowie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Apolinary Prostownik i Samuel Żółtko. Cecylia może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się.

Cecylia ma długie, falowane rude włosy do ramion, brązowe oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Cecylii z innymi są zazwyczaj losowe. Cecylia przyjaźni się z Cecylią Papużką. Pomimo tego iż ma rude włosy, w SimPE ukazane jest, że tak naprawdę jej naturalnym kolorem jest blond.

Jeśli chodzi o osobowość, Cecylia jest wielkim lekkoduchem oraz jest bardzo aktywna, a jednocześnie jest dość nieśmiała oraz bardzo niechlujna i zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalne poziomy charyzmy i gotowania. Cecylia jest głównie zainteresowana Kulturą i Modą.

Czasami, jeśli Cecylia jest grywalna, jej kryształek będzie w niej, a nie nad jej głową. Dzieje się tak również z innymi barmanami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Strzelec - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 03 Otwarty
Leniwy 10 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 02 Uprzejmy

Ciekawostki

Galeria

Cecylia Kwiatek w The Sims 2

Cecylia w The Sims 2.