FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Budzigniew Chmura (ang. Alejandro Darga) – jeden z trzech tępicieli robactwa występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Stefan Wilczek i Władimira Ryba. Budzigniew może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania mistrzem złodziei.

Budzigniew ma taką samą strukturę twarzy co Apolinary Prostownik. Mężczyzna ma brązowe włosy, zielone oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Budzigniewa z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Budzigniew jest raczej lekkoduchem oraz bardzo schludny, raczej aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom charyzmy i ma dość wysoki poziom kreatywności i raczej wysoki poziom sprzątania. Budzigniew jest głównie zainteresowany Podróżowaniem. Ironicznie, pomimo posiadanego pragnienia życiowego, Budzigniew nie interesuje się przestępczością.

Czasami, jeśli Budzigniew jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi tępicielami robactwa w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Panna - Big
Niechlujny 08 Schludny
Nieśmiały 01 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy