FANDOM

The Sims 4 Uniwersytet 3
Britechester
Otoczenie · Zawarte w: TS4UN ikona
TS4UN ikona Moved In
Britechester placeholder

Britechester – otoczenie pojawiające się w dodatku The Sims 4: Uniwersytet. Znajdują się tutaj dwie uczelnie: Uniwersytet Britechester oraz Instytut Foxbury.

Dzielnice

Britechester dzieli się na 3 dzielnice:

Instytut Foxbury może wydawać się nowy w towarzystwie historycznego miasta, które go otacza, ale w szybkim tempie uzyskał akademickie uznanie. Dla studentów pracujących ciężko nad dostaniem się na Instytut Foxbury nie była jedynie ciężka praca - podążają po prostu za własną pasją. To właśnie stanowi siłę kampusu.

Najstarszy uniwersytet w Britechester został założony przez Feliksa Psydeda, dobrze znanego ze swojej pasji do uczenia się i komicznie opasłych tomiszczy. Lata mijały, a Uniwersytet Britechester stał się renomowaną instytucją zapewniającą klasyczną edukację.

  • Gibbs Hill

Gibbs Hill leży w samym centrum Britechester, pomiędzy dwiema uczelniami - Instytutem Foxbury i Uniwersytetem Britechester. Niegdyś był to jedyny ośrodek różnorodnych aktywności w Britechester, a położona w nim Biblioteka pod Laurami do dziś pozostaje ulubionym miejscem do nauki dla wielu studentów. Również pobliski Pub Papryczka cieszy się niesłabnącą popularnością - studenci obu uniwersytetów doskonale tu odpoczywają, zostawiając na progu rywalizację i wszelkie animozje.

Rodziny

Nowe rodziny

§4,000
Cameron Fletcher

Cameron Flectcher skupiasię na uczeniu nowych rzeczy w szkole, po prostu nie jest pewien, jak zaprzyjaźnić się zotaczającymi go ludźmi. Ale po lekkim popchnięciu we właściwym kierunku Cameronz pewnością opanuje życie uniwersyteckie.

§25,000
Ekram Elderberry,Eleanore Elderberry,Rohan Elderberry

Ekram i Eleanore przez całe życie mieszkali w Gibbs Hill, od młodej miłości, przez rosnącą rodzinę, aż w końcu na emeryturze. Eleanore uwielbia patrzeć, jak pojawiają się nowi uczniowie za każdym semestrem, ale Ekram nie zawsze lubi młodych dorosłych przejmujących ich spokojne miasto.Rohan wkrótce skończy szkołę średnią i będzie musiał podjąć ostateczną decyzję o tym, na jakim uniwersytecie chce studiować.

§5,000
Julia WrightBecca Clarke

Julia i Becca są najlepszymi przyjaciółmi od pierwszego spotkania w przedszkolu. Nikt, kto ich zna, nie mógłby sobie wyobrazić, że pójdą na uniwersytet bez drugiego obok siebie. Teraz, gdy rozpoczynają zupełnie nową podróż na uniwersytet, od pary zależy, czy ich przyjaźń przetrwa tę nową przygodę i przeniesie ich w dorosłość.

Powracające rodziny

§20,000
Lilith PrzyjemniakAngela Przyjemniak

Angela i Lilith Przyjemniak przeprowadziły się do starego domu rodzinnego położonego w Gibbs Hill, aby uczęszczać na prestiżowe uniwersytety w Britechester. To będzie prawdziwy test, aby dowiedzieć się, czy ich więź bliźniaków może przezwyciężyć ich różnice. Ich specjalizacje już podzieliły je na odrębne uniwersytety, ale to, czy będą się kłócić, czy będą współpracować, aby to zrobić, jest nowym wyzwaniem w ich życiu.

NPCe

Zmarli simowie

Ciekawostki

  • W okolicznych wodach można pływać.
  • Każdy z dwóch uniwersytetów ma własne sąsiedztwo, poza tym dostępna jest część ogólna z miasteczkiem, czyli łącznie Britechester ma 3 sąsiedztwa.
  • W miasteczku jest miejsce z kamiennym ołtarzem, gdzie zbierają się Simowie w szatach i maskach.
  • W miasteczku mieszkają bliźniaczki Przyjemniak z The Sims 2.
  • W okolicy mieszka również Julia Wright. Simka jest nawiązaniem do twórcy gier z serii The Sims Willa Wrighta.
  • W dzielnicy Gibbis Hills znajdują się ruiny zamku.