FANDOM

The Sims 2 Seasons Icon

Bohdan Centymetr (ang. Brian Ng) – jeden z trzech policjantów występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Waldek Promyk i Mateusz Kręcioł. Bohdan może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania strasznym piratem.

Bohdan ma taką samą strukturę twarzy co Aleksy Samolot. Mężczyzna ma czarne włosy, zielone oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Bohdana z innymi są zazwyczaj losowe. Ma także zarost co jest dość rzadkie dla Simów NPC.

Jeśli chodzi o osobowość, Bohdan jest lekkoduchem oraz jest dość uprzejmy, a jednocześnie jest raczej leniwy, dość niechlujny i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom kondycji oraz ma raczej wysokie poziomy gotowania i sprzątania. Bohdan jest głównie zainteresowany Podróżowaniem, Rozrywką i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Panna - Big
Niechlujny 03 Schludny
Nieśmiały 01 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wodnika

Ciekawostki

  • Bohdan ma takie samo nazwisko co turystka Elżbieta Centymetr, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.