FANDOM

The Sims 2 Icon

Bernard Sałatka (ang. Blair Jayapalan) – jeden z trzech majstrów występujących w Weronie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Sławomir Ślimak i Rajmund Wystrzał. Bernard może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się.

Bernard ma taką samą strukturę twarzy co Adam Dzwonko. Mężczyzna ma siwe włosy, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Bernarda z innymi są zazwyczaj losowe. Według SimPE miał czarne włosy zanim osiwiał.

Jeśli chodzi o osobowość, Bernard jest lekkoduchem oraz jest dość uprzejmy i raczej schludny, a jednocześnie jest bardzo leniwy i nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom techniki, jest bliski osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki oraz ma raczej wysoki poziom kreatywności. Bernard jest głównie zainteresowany Pieniędzmi, Polityką, Okultyzmem, Podróżowaniem, Rozrywką i Pracą.

Czasami, jeśli Bernard jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi majstrami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Lew - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 01 Otwarty
Leniwy 02 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 07 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wodnika.

Ciekawostki