FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Bernard Rybitwa (ang. Blair Seavey) – miastowy Sim występujący w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie w otoczeniu Zatoka Pokrzyku. Bernard może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. Na początku gry zatrudniony jest w karierze medycznej jako ratownik. W życiu dąży do uprawiania Bara-bara z 20 różnymi Simami.

Bernard ma taką samą strukturę twarzy co Eligiusz Patyczak. Mężczyzna ma brązowe włosy, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Bernarda z innymi są zazwyczaj losowe. Mężczyzna przypomina członka grupy Dusze Towarzystwa z powodu stroju jaki nosi na co dzień.

Jeśli chodzi o osobowość, Bernard jest wielkim lekkoduchem i jest dość schludny i otwarty, a jednocześnie jest dość leniwy i zrzędliwy. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna jest w połowie osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności. Bernard jest głównie zainteresowany Pogodą i Okultyzmem.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 05 Schludny
Nieśmiały 05 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 08 Lekkoduch
Zrzędliwy 04 Uprzejmy

Ciekawostki

  • Bernard ma takie samo nazwisko co Liliana Rybitwa, która również mieszka w Zatoce Pokrzyku, ale nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.