FANDOM

The Sims 2 Icon

Basia Piechur (ang. Cassidy Pederson) – jedna z trzech barmanów występujących w Miłowie w drugiej części gry. Pozostali dwaj to Juan Kaszelek i Eligiusz Pacynka. Basia może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się.

Basia ma taką samą strukturę twarzy co Celina Gonzaga. Kobieta ma długie, falowane brązowe włosy do ramion, zielone oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Basi z innymi są zazwyczaj losowe. Pomimo tego iż ma rude włosy, w SimPE ukazane jest, że tak naprawdę jej naturalnym kolorem jest rudy. Basia posiada także makijaż co jest dość rzadkie dla Simów NPC.

Jeśli chodzi o osobowość, Basia jest raczej lekkoduchem oraz jest dość aktywna, raczej uprzejma i schludna, a jednocześnie jest bardzo nieśmiała. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom charyzmy oraz ma dość wysoki poziom gotowania i raczej wysoki poziom sprzątania. Basia jest głównie zainteresowana Podróżowaniem.

Czasami, jeśli Basia jest grywalna, jej kryształek będzie w niej, a nie nad jej głową. Dzieje się tak również z innymi barmanami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Strzelec - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 00 Otwarty
Leniwy 07 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 06 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Raka.