The Sims 2: Cztery pory roku

Bartłomiej Przybysz (ang. William Enriquez) – jeden z trzech listonoszy występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery pory roku. Pozostali dwaj to Kazimiera Piła i Barnaba Fucha. Bartłomiej może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania burmistrzem.

Bartłomiej ma taką samą strukturę twarzy co Radek Niejadek. Mężczyzna ma brązowe włosy, brązowe oczy i ciemną skórę. Ma także zarost, co jest dość rzadkie dla Simów NPC. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Bartłomieja z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość to Bartłomiej jest lekkoduchem oraz jest dość otwarty i raczej aktywny, a jednocześnie jest raczej zrzędliwy i bardzo niechlujny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął dość wysoki poziom kondycji, raczej wysoki poziom kreatywności i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnych poziomów techniki i sprzątania. Bartłomiej jest głównie zainteresowany Rozrywką i Pracą.

Osobowość

Osobowość
Lew
Niechlujny 2 Schludny
Nieśmiały 7 Otwarty
Leniwy 5 Aktywny
Poważny 7 Lekkoduch
Zrzędliwy 4 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Byka

Ciekawostki

  • Bartłomiej ma takie samo nazwisko co Majka Przybysz, która mieszka w Weronie jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.