FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Barbara Mruk (ang. Barbara Carr) – jedna z trzech tępicieli robactwa występujących w Kwitnących Wzgórzach w drugiej części gry w dodatku Cztery Pory Roku. Pozostali dwaj to Gienek Turniej i Lew Kosmos. Barbara może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania szalonym naukowcem.

Barbara ma taką samą strukturę twarzy co Liliana Libido. Kobieta ma czarne włosy, zielone oczy i ciemną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Barbary z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Barbara jest bardzo aktywna oraz raczej schludna i uprzejma, a jednocześnie jest raczej nieśmiała i bardzo poważna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom logiki oraz ma raczej wysokie poziomy gotowania i kreatywności. Barbara jest głównie zainteresowana Środowiskiem i Kulturą.

Czasami, jeśli Barbara jest grywalna, jej kryształek będzie w niej, a nie nad jej głową. Dzieje się tak również z innymi tępicielami robactwa w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 06 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 08 Aktywny
Poważny 02 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Skorpiona.