FANDOM

The Sims Icon The Sims 2 Icon TS3 Icon

Autobus szkolny – pojazd, który zabiera dzieci z domu do szkoły i ze szkoły do domu. Kiedy Sim w tej samej grupie wiekowej co nasz zaprosi go do siebie po szkole, razem pojadą autobusem do domu zapraszającego nastolatka lub dziecka.

W The Sims 2: Cztery pory roku i The Sims 3: Cztery pory roku może wystąpić śnieżny dzień, podczas którego nasz Sim nie jedzie do szkoły, bo autobus się zepsuł. Jeśli w takiej sytuacji Sim nie pójdzie do szkoły, jego ocena nie ulegnie zmianie.

Ciekawostki

Czarny Autobus

Czarny autobus

  • Pomimo że tak jak każdy pojazd w The Sims 3, autobus ma nieograniczoną ilość miejsc, można zobaczyć tylko trójkę dzieci w środku.
  • Autobus ma 16 miejsc, lecz krzesła są tak szerokie, że mogą się tam pomieścić 2 osoby.
  • W The Sims 3 nastolatek może pojechać do szkoły samochodem.
  • Jeśli Sim będzie na wysokim szczeblu kariery muzycznej, będzie mógł jeździć czarnym autobusem. Jest to jednak tylko odmiana kolorystyczna tego samego pojazdu[TS3].
  • W przypadku wysokiego poziomu kariery sportowca pojawia się szary autobus z paskiem[TS2].
  • Jeżeli na naszej parceli jest zbyt dużo dzieci, które będą chciały wysiąść z autobusu, to gra po wypuszczeniu kilku Simów zwykłymi drzwiami zresetuje pozostałych pasażerów, przez co znajdą się oni na parceli bez żadnej towarzyszącej temu animacji[TS2].

Galeria

Autobus sz.

Samochody
Smuga Minima - Smord P328 - Wieloryboląd firmy Hultaj - Yomoshoto Sprinter - Ogrom 711 firmy Hwang Motorscena - Wielka Cytryna - Tornoda Tryk - Samochód na 4 - Tofunda Kombi - VFN Kompensator - Bwan Śmigacz - Nercedes Benc - Autobus szkolny - Ciężarówka z lodami - Ciężarówka z jedzeniem - Furgon dostawczy - Limuzyna - Radiowóz - Samochód Straży Pożarnej - Wóz strażacki - Humvee - Grawi-auto