FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Apolinary Sikawka (ang. Cole Sicat) – jeden z trzech barmanów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Rafał Siodełko i Adrianna Kamelia. Apolinary może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do posiadania 20 kochanków jednocześnie.

Apolinary ma taką samą strukturę twarzy co Alojzy Mętlik. Mężczyzna ma rude włosy, szare oczy i lekko opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Apolinarego z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Apolinary jest lekkoduchem oraz bardzo uprzejmy, a jednocześnie jest raczej niechlujna, leniwy i bardzo nieśmiały. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalne poziomy charyzmy i logiki. Apolinary jest głównie zainteresowany Środowiskiem, Pogodą, Okultyzmem i Pracą.

Czasami, jeśli Apolinary jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi barmanami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Byk - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 02 Otwarty
Leniwy 04 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 08 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wodnika.