FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Alina Kolano (ang. Andrea Shin) – jedna z trzech pokojówek występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostałe dwie to Ola Miodownik i Samanta Mętlik. Alina może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do posiadania 6 wnucząt.

Alina ma taką samą strukturę twarzy co Marlena Panicz. Kobieta ma długie rude włosy z małą tiarą, niebieskie oczy i opaloną skórę. Jak wszystkie pokojówki, domyślny strój Aliny to typowy strój "Francuskiej Pokojówki" z białym fartuszkiem. Alina nie posiada żadnych związków z innymi Simami w Zatoce Pokrzyku, prawdopodobnie dlatego, że nikt jej jeszcze nie zatrudnił. Z tego powodu jedynym sposobem na spotkanie jej jest po prostu zatrudnić ją i stać się jej pierwszym klientem.

Jeśli chodzi o osobowość, Alina jest raczej lekkoduchem oraz jest bardzo uprzejma i raczej otwarta, a jednocześnie jest raczej leniwa, i bardzo niechlujna. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom sprzątania, co jest bardzo korzystne dla jej pracy, oraz jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności i jest w połowie do osiągnięcia maksymalnego poziomu logiki. Alina jest głównie zainteresowana Jedzeniem, Kulturą, Polityką, i Rozrywką.

Osobowość

Osobowość
Rak - Big
Niechlujny 02 Schludny
Nieśmiały 06 Otwarty
Leniwy 03 Aktywny
Poważny 06 Lekkoduch
Zrzędliwy 08 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.

Ciekawostki