Simspedia
Simspedia
The Sims 2

Aleja Leśna 55 (ang. 55 Woodland Drive) – parcela mieszkalna będąca domem dla Balbiny Biedak oraz jej synów. Znajduje się na obrzeżach miasta, między wieżą ciśnień a sklepami i parcelami rekreacyjnymi w Miłowie. W jej sąsiedztwie znajdują się dwa bardzo podobne domki.

Na parceli stoi mały bungalow pomalowany na fioletowo. Z przodu, od strony ulicy Leśnej, jest mały ogródek ogrodzony płotem. Za budynkiem z kolei umieszczony został bardzo mały basen o wymiarach 3x3.

Wnętrze domu jest podzielone na 4 pomieszczenia. Z drzwi frontowych wchodzi się do holu z aneksem kuchennym spełniającym jednocześnie funkcję jadalni i salonu. Pierwsze drzwi prowadzą do sypialni starszego syna, w której stoi automat do gier. Następne drzwi prowadzą do łazienki, a ostatnie do sypialni matki. Wartym odnotowania jest fakt, że pomimo problemów finansowych rodziny pokój Balbiny jest bardzo bogato ozdobiony drogimi meblami oraz dekoracjami.

Ciekawostki

  • Chociaż parcela zlokalizowana jest pod adresem ulicy Leśnej, skrzynka pocztowa stoi od strony drugiej, nienazwanej ulicy.
  • Jest jedyną parcelą w Miłowie, która ma dostęp do dwóch ulic.