FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Adrianna Kamelia (ang. Adriana Cameron) – jedna z trzech barmanów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Rafał Siodełko i Apolinary Sikawka. Adrianna może stać się grywalna, jeśli nasz Sim ożeni się z nią lub poprosi ją o wprowadzenie się. W życiu dąży do zostania ordynatorem.

Adrianna ma taką samą strukturę twarzy co Kasia Żużelek. Kobieta ma czarne włosy związane w kucyk, szare oczy i opaloną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Adrianny z innymi są zazwyczaj losowe.

Jeśli chodzi o osobowość, Adrianna jest raczej lekkoduchem oraz bardzo aktywna, a jednocześnie jest raczej niechlujna, nieśmiała i bardzo zrzędliwa. Jeśli chodzi o jej umiejętności to kobieta osiągnęła maksymalny poziom charyzmy i jest bliska osiągnięcia maksymalnego poziomu kreatywności. Adrianna jest głównie zainteresowana Polityką, Podróżowaniem i Sportem. Ironicznie, pomimo posiadanego pragnienia życiowego, Adrianna nie interesuje się zdrowiem.

Czasami, jeśli Adrianna jest grywalna, jej kryształek będzie w niej, a nie nad jej głową. Dzieje się tak również z innymi barmanami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Ryby - Big
Niechlujny 04 Schludny
Nieśmiały 04 Otwarty
Leniwy 10 Aktywny
Poważny 05 Lekkoduch
Zrzędliwy 02 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Skorpiona.

Ciekawostki