FANDOM

The Sims 2 Apartment Life Icon

Adolf Tabelka (ang. Addison Johnston) – jeden z trzech majstrów występujących w Zatoce Pokrzyku w drugiej części gry w dodatku Osiedlowe Życie. Pozostali dwaj to Justin Makarewicz i Jerome Scena. Adolf może stać się grywalny, jeśli nasz Sim ożeni się z nim lub poprosi go o wprowadzenie się. W życiu dąży do posiadania 6 wnucząt.

Adolf ma taką samą strukturę twarzy co Miłosz Klątwa. Mężczyzna ma siwe włosy, brązowe oczy i jasną skórę. Jak u wszystkich miastowych w The Sims 2, związki Adolfa z innymi są zazwyczaj losowe. Według SimPE miał brązowe włosy zanim osiwiał.

Jeśli chodzi o osobowość, Adolf jest lekkoduchem oraz bardzo otwarty, raczej aktywny i uprzejmy, a jednocześnie jest bardzo niechlujny. Jeśli chodzi o jego umiejętności to mężczyzna osiągnął maksymalny poziom techniki oraz ma raczej wysoki poziom charyzmy. Adolf jest głównie zainteresowany Jedzeniem, Polityką, Okultyzmem i Podróżowaniem.

Czasami, jeśli Adolf jest grywalny, jego kryształek będzie w nim, a nie nad jego głową. Dzieje się tak również z innymi majstrami w The Sims 2.

Osobowość

Osobowość
Wodnik - Big
Niechlujny 00 Schludny
Nieśmiały 08 Otwarty
Leniwy 05 Aktywny
Poważny 07 Lekkoduch
Zrzędliwy 05 Uprzejmy
  • Sim z taką osobowością normalnie byłby spod znaku Wagi.

Ciekawostki

  • Adolf ma takie samo nazwisko co Teofil Tabletka, który również mieszka w Zatoce Pokrzyku, jednak nie wiadomo czy są ze sobą spokrewnieni.