FANDOM

Julie Mikalsen
Julie Mikalsen
Hei! Mitt navn er Julie Mikalsen
Beskrivelse
Biografi
Julie elsker faren sin, men skulle helst sett at han ikke måtte være lærer på HENNES skole. Hun drømmer om å bli journalist, og har planer om å skrive en historie om livet til Iris Grønnmann.
Navn Julie Mikalsen
Alder Tenåring
Tenåring
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Rødt
Hudfarge Lys
Øyenfarge Mørkeblåe
Kroppsform Kroppsform-TynnTynn
Familien Mikalsen
Foreldre Gunnar Mikalsen, Alexandra Mikalsen
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Jakob Martinsen Eks-kjæreste
Personlighet
Stjernetegn Væren
Ambisjon Popularitet
Informasjon
Spill The Sims 2:Årstider
Spillbarhet Spillbar
Nabolag Elveblomstlia

Julie Mikalsen er en forhåndseksisterende tenåring og en spillbar sim fra Elveblomstlia, som kommer med The Sims 2:Årstider. Hun er datter av Gunnar og Alexandra Mikalsen, som er skilt ved spillets start.

Hun har kort rødt hår og bærer en hvit-grå jakke over en rød skjorte. Hun bærer også en hvit-grå bukse, og brune sko.

Hun har popularitet som ambisjon og hennes største ønske er å få en jobb i journalistikk. Hun ønsker selv å skrive en historie og følge livet til hennes ste-kusine, Iris Grønnmann (stedatteren til Julies onkel).

Julie elsker hagearbeid og er villig til å hjelpe folk. Faren underviser som lærer i en skole, som hun ikke liker fordi det kan påvirke hennes omdømme. Hun liker heller ikke at han er sammen med Petrine Wong.

Hennes eks-kjæreste er Jakob Martinsen, som hun fremdeles er venn med. Hennes fiende er Sandra Roaldset, som er Jakob sin nye kjæreste.

Galleri Rediger

Familien Mikalsen - Familien Grønnmann
Gunnar - Alexandra - Julie
Jason - Rosa - Iris