FANDOM

Denne artikkelen er om settet Julegaver. For serien Julegaver se Julegaver (serie)

Julegaver
Julegaver-sett
Dette er settet Julegaver

God Jul! Hva er vel bedre enn å gi gaver? Å få dem selvfølgelig! Gjør simmene glade med disse julegavene!

InnholdRediger

Kinnara-lysestakeRediger

Julegaver-1

Kinnara-lysestake

Kinnara-lysestaken er et perfekt alternativ når du vil feire kwanzaa. Du får med sju lys som symboliserer kwanzaa-prinsippene. Denne vakre, håndlagde lysestaken kommer til å skape glede i hjemmet.

Menora-lysestakeRediger

Julegaver-2

Menora-lysestake

Denne nydelige menoraen gir deg skikkelig hanukka-stemning i hjemmet når du tenner de åtte lysene dag etter dag.

Mochis hundepresangRediger

Julegaver-3

Mochis hundepresang

Juleferien handler om familie og å tenke på andre, også kjæledyrene våre. Den lille hunden din kommer til å bli kjempeglad for Mochis hundepresang. Denne vidunderlige presangen er dekorert med en fin sløyfe og en "Hunden Mochi"-bamse som omfavner pakken.

JulegirlanderRediger

Julegaver-4

Julegirlander

Gjør veggene finere med denne vakre girlanderen til jul!

JulestrømperRediger

Julegaver-5

Julestrømper

Ingen vegger eller ildsteder er komplette uten disse julestrømpene. De er tilgjengelige i mange forskjellige farger og utførelser. Kjør skikkelig amerikansk jul med julestrømper! Vi får håpe du får noe du liker i den!

JulekransRediger

Julegaver-6

Julekrans

Julen er rett rundt hjørnet, og da må man henge opp julekranser! Denne har sukkerstenger, eikenøtter og et stor, rød sløyfe, den dufter friskt og lager skikkelig julestemning.