FANDOM

The Sims 3 Helaften logo

Jessica Talon
Jessica Talon
Hei! Mitt navn er Jessica Talon
Beskrivelse
Biografi
Jessica flyttet til storbyen for å slippe unna en tvilsom fortid. Hun er en naturlig lederskikkelse, noe som har gjort at flere vampyrer har latt seg tiltrekke av henne - og dette har skapt ubalanse mellom vampyrene i byen. Nå er hun i en tilsvarende situasjon som den hun forlot. Hva kommer til å skje med kjæresten Rafael når han blir trukket inn i konflikten?
Navn Jessica Talon
Alder Ung voksen
Ung voksen
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Svart
Hudfarge Mørk
Øyenfarge Røde
Kroppsform Kroppsform-TynnTynn
Familien Talon
Foreldre Erika Talon
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Rafael Striker Romantisk interesse
Husholdningen Talon og Striker
Romkamerater Rafael Striker
Personlighet
Stjernetegn Væren
Trekk

Flørtete
Våghals
Ond
Karismatisk
Ambisiøs

Livstidsønske Bli astronaut
Favorittmusikk Favmusikk-LatinLatin
Favorittmat O+
Favorittfarge Favfarge-SvartSvart
Informasjon
Spill The Sims 3:Helaften
Spillbarhet Spillbar
Nabolag Bridgeport

Jessica Talon er en forhåndseksisterende vampyr sim som følger med i utvidelsespakken The Sims 3:Helaften. Hun bor med sin elsker, Rafael Striker som hun har et godt forhold til. Hun flyttet inn til denne store byen for å komme bort fra sin mørke fortid, hun er den fødte leder, og tiltrekker seg alle typer vampyrer for å forstyrre deres naturlige likevekt, hun håper hennes elsker ikke kommer i hennes feider (alt dette i følge hennes bio). Hun jobber i millitæret som infanterist (nivå 3). Hun er BVFA med Wogan Hemlock, god venn med Beau Merrik, misliker Elvira Slayer, og fiender med Morrigan og Belisama Hemlock. Alle er vampyrer. Hun har en mor, men merkelig bor hun ikke noen steder i nabolaget, og vil dukke opp mange ganger som en miksolog, dørvakt og paparazzi. Merkelig, skjer dette med mange flere Bridgeport simmer. Hun har tre ferdighetspoeng i piano og to ferdighetspoeng i idrett.

Familien Talon
Jessica - Erika