FANDOM

Drømmejobben-ikon

Eva Trelle
Eva Trelle
Hei! Mitt navn er Eva Trelle
Beskrivelse
Biografi
Eva elsker å lese! Hun sluker hvert eneste ord, analyserer alle setninger og lengter etter dagen hun kan slutte i jobben i bokhandelen og bli lærer i litteratur.
Navn Eva Trelle
Alder Voksen
Voksen
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Brunt
Hudfarge Lys
Øyenfarge Mørkegråe
Kroppsform Kroppsform-TynnTynn
Familien Trelle
Foreldre Ukjent
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Sigurd Trelle Gift
Personlighet
Trekk

Uflørtete
Hater friluftsliv
Teknofob
Snill
Bokorm

Livstidsønske Malende forfatter
Favorittmusikk Favmusikk-PopPop
Favorittmat Favmat-SpaghettiSpaghetti
Favorittfarge Favfarge-RødRød
Informasjon
Spill The Sims 3:Drømmejobben
Spillbarhet Spillbar
Nabolag Twinbrook

Eva Trelle er en forhåndseksisterende kvinnelig sim som bor i Twinbrook, sammen med ektemannen Sigurd. De har et godt forhold, men det er ikke veldig høyt. På begynnelsen av spillet, kjenner hun Molly Cheng og Harwood Clay, men hun vet ikke om noen andre utenfor hjem sitt.

På begynnelsen av spillet, har Eva ingen ferdighetspoeng, men ønsker å bli en strålende forfatter. Mesteparten av tiden vil hun ha ønsker knyttet til ferdigheten skriving, som å skrive en romantisk bok. Eva og hennes ektemann Sigurd er veldig forskjellige, hun hater friluftsliv, ønsker ikke mange venner, og hun har personlighetstrekket uflørtete som er et trekk som antakelig gjør henne kvalm av sin ektemann som har flørtete som personlighetstrekk. Likevel, er de gift. Eva har en deltidsjobb i bokhandelen, og er på nivå én. Som Beverly Castor, er frisyren deres kun tilgjengelig ved hjelp av en makeover via stylingstasjonen. Ifølge biografien hennes, liker hun ikke jobben i bokhandelen, og hun vil mye heller bli en lærer. Det finnes heller ikke noe livstidsønske om utdanningskarrieren.

Familien Trelle
Sigurd - Eva