FANDOM

Drømmejobben-ikon

Anna-Lisa Gaahte
Anna-Lisa Gaahte
Hei! Mitt navn er Anna-Lisa Gaahte
Beskrivelse
Biografi
Anna-Lisa har brukt hele livet begravd i spenningslitteratur. Dette har gjort at hun vet mye om bøker, men sine egne mysterier er hun ikke like godt bevandret i.
Navn Anna-Lisa Gaahte
Alder Gammel
Gammel
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Grått
Hudfarge Lys
Øyenfarge Lillae
Kroppsform Kroppsform-FetFet
Familien Gaahte
Foreldre Ukjent
Barn Ingen
Søsken Ingen
Partner Ingen
Personlighet
Trekk

Bokorm
Observant
Pratmaker
Vennlig
Heldig

Livstidsønske Stjernenyhetsanker
Favorittmusikk Favmusikk-KlassiskKlassisk
Favorittmat Favmat-Gratinert hummerGratinert hummer
Favorittfarge Favfarge-SyrinSyrin
Informasjon
Spill The Sims 3:Drømmejobben
Spillbarhet Spillbar
Nabolag Twinbrook

Anna-Lisa Gaahte er en forhåndseksisterende sim som ble introdusert i The Sims 3:Drømmejobben. Hun er en gammel kvinne som bor alene i Twinbrook. Hun er en pensjonert profesjonell blogger. Hun kan være en parodi på Agatha Christie, siden begge elsker å skrive om mysterier og forbrytelser.

Hun er en dyktig skribent, spesielt når det gjelder mysterier, hun er på nivå 5 i skriving, nivå 2 i logikk, og hun har både observant og bokorm som personlighetstrekk. I begynnelsen av spillet vil hun vanligvis få ønsker om å gå tilbake til arbeidet, som vil hjelpe henne til å fullføre hennes livstidsønske.

Anna-Lisa sitt hus er veldig stort og inneholder mye mer møbler enn hun egentlig trenger, hun har tre kostbare datamaskiner (inkludert en egen laptop), to spisebord, og mest merkelige av alt, et soverom, som synes å ha blitt dekorert for en liten jente. For noen spillere, kan dette bety at Anna-Lisa ønsker å adoptere en jente. En merkelig ting til er at Anna-Lisa også har på seg en forlovelsesring i simskaperen.

Noen synes også at Anna-Lisa er en veldig nysgjerrig person, hun har et teleskop på loftet sitt som peker ut av et stort vindu, slik at hun får en god utsikt over hele nabolaget. Hun er fiende med Bobby Sjanto, Sølvi Sjanto, Wei Keane, men hun er bestevenn med Julius Karoli.

På Anna-Lisa sitt loft, er det en urne til en sim som heter Di. L. Emma Gaahte, som tilsynelatende døde av alderdom. Om hun er en forfeder til Anna-Lisa er et spørsmål om spekulasjon, men det er noen likheter mellom de to, slik som at begge har observant og bokorm som personlighetstrekk og at de har helt lik ansiktsstruktur.

Galleri Rediger

Familien Gaahte
Anna-Lisa - Di. L. Emma