FANDOM

Alexandra Mikalsen
Alexandra Mikalsen
Hei! Mitt navn er Alexandra Mikalsen
Beskrivelse
Biografi
Etter at hun stjal Den Enorme Perlen fra Veronavik, visste Alexandra at hun måtte bli sjørøver. Kommer hun til å bli anerkjent i det nye yrket, eller kommer hun til å ende opp som dekkskrubber?
Navn Alexandra Mikalsen
Alder Voksen
Voksen
Kjønn Kvinne Kvinne
Utseende
Hårfarge Rødt
Hudfarge Lys
Øyenfarge Mørkeblåe
Kroppsform Kroppsform-TynnTynn
Familien Mikalsen
Foreldre Johnathan Tertnes, Sarah Tertnes Begge død
Barn Julie Mikalsen Datter
Søsken Ingen
Partner Gunnar Mikalsen Skilt
Personlighet
Stjernetegn Tvillingene
Ambisjon Popularitet
Informasjon
Spill The Sims 2:Årstider
Spillbarhet Familiebeholderen
Nabolag Elveblomstlia

Alexandra Mikalsen (født Tertnes) var opprinnelig gift med Gunnar Mikalsen og hadde en datter med ham, Julie. Da Julie var barn, forlot Alexandra henne og Gunnar for å oppfylle sin drøm om å bli en pirat. Hun kan bli funnet i familiebeholderen i Elveblomstlia.

Mens Alexandra sine foreldre er med på familietreet, er ikke besteforeldrene hennes det. Dette er uvanlig for en forhåndseksisterende spillbar voksen sim, men det kan være mindre vanlig for de som starter i familiebeholderen.

Hennes alder er ganske merkelig med Julie sin alder. Hun er alt for ung til å være mor til en tenåring. Sånn er det også med Beate Blakstad, Anders Martinsen, og hennes eksmann Gunnar. Dette kan bety at hun hadde, på et tidspunkt i livet sitt, tilgang til livseliksir. Hun starter spillet med noen ting i inventaret sitt, som sannsynligvis er kjøpt til jobben hennes.

Galleri Rediger

Familien Mikalsen - Familien Grønnmann
Gunnar - Alexandra - Julie
Jason - Rosa - Iris