Wikia

ZemeerSim
ZeemeerSim
Carriere Schrijver DS4
Deze pagina is nog in ontwikkeling.
Kan jij deze pagina verbeteren? bewerk de pagina dan meteen!
ZeemeerSim
Een ZemeerSim is een levensstaat geïntroduceerd in De Sims 3: Exotisch Eiland. Het zijn schepsels die onder die onder water leven, en kunnen worden gevonden door te diepzeeduiken of door een boottochtje.

BehoeftesEdit

ZeemeerSims hebben twee verschillende behoeftes die de normale Sim niet beschikt:

  • Uitdroging: In de plaats van Hygiëne, hebben ZeemeerSims de "Uitdroging" behoefte. Het kan worden vergeleken met de "Water" behoefte voor PlantSims. Deze behoefte kan worden vervuld door te zwemmen in de oceaan of in een zwembad, door te douchen of in bad te gaan, of door te ontspannen in het bubbelbad. Wanneer Jaargetijden is geïnstalleerd, kan deze behoefte ook worden vervuld door in de regen te gaan staan. Uitdroging zorgt ervoor dat de ZemeerSim uitdroogt, en kan flauwvallen. Wanneer een andere Sim geen water over de ZeemeerSim heen plonst, kan hij doodgaan.
  • Honger: ZemeerSims halen hun energie niet uit normale maaltijden, en moeten in plaats daarvan vis en zeewier eten. Vissen kunnen rauw worden gegeten nadat ze zijn gevangen. Als de ZeemeerSim vegetarisch is, maakt vis hem misselijk. Zeewier kan door diepzeeduiken worden verzameld, of worden gekocht in de winkel. Twee stukjes zeewier is genoeg om het balkje weer helemaal aan te vullen.