Wikia

De Sims 3 Showtime Logo
Yolanda Lemmon
Yolanda Lemmon
Yolanda, de vrouw van de onlangs overleden Jimmy Lemmon, besloot na het overlijden van haar man om in de stad te blijven wonen omdat ze geen afscheid kon nemen van het grote huis. Ze is nogal op haar privacy gesteld, schildert veel en voelt zich niet op haar gemak in grote groepen. Yolanda heeft een appeltje voor de dorst opgebouwd met haar act met Jimmy en geeft nu solo-optredens in de stad.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Lemmon familie
Relaties Jimmy LemmonGetrouwdOverleden
Burgerlijkestaat Weduwe
Opleiding en carrière
Werk Acrobat career icon Meesteracrobate
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor5-TS3 Zwart
Oogkleur Eye-brown Bruin
Huidskleur Dark skin-TS3 Donker
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait loner Einzelgänger
Trait vegetarian Vegetariër
Trait snob Snob
Trait artistic Artistiek
Trait frugal Zuinig
Levenswens LW Vermaard auteur Vermaard auteur
Sterrenbeeld Leeuw (De Sims 3) Leeuw
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Sushi Sushi
Favorites color black Zwart
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
Yolanda Lemmon is een standaard Sim in Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime. Ze was de vrouw van Jimmy Lemmon, totdat hij overleed in act die ze samen deden.

Yolanda oefent het beroep van acrobaat uit als meesteracrobate en heeft nog geen vaardigheidspunten aan het begin van het spel. De enige Sim die ze kent is Brandon Woods, aan wie ze een hekel heeft.

Alhoewel haar man Jimmy overleden is, is ze nog steeds verbonden met hem in de stamboom. Mocht ze dan ook een nieuwe relatie aan gaan zal dit worden beschouwd als vreemdgaan. Ze kan dus ook geen verkering krijgen en/of trouwen voordat ze haar overleden man verlaat. Vreemd genoeg heeft Yolanda ook de eerste liefde gemoedstoestand, dit zal een fout van het spel zijn.

Hoogstwaarschijnlijk is Yolanda gebaseerd op Yoko Ono, aangezien ze op elkaar lijken en aangezien Jimmy gebaseerd is John Lennon.