De Sims Wiki
Advertisement
De Sims Wiki
De Sims 3 Logo.png
Wolff familie
Wolff familie.png
Morgana Wolff vindt kunst heel belangrijk, maar ze wil ook graag kinderen krijgen. Helaas is ze er pas achter gekomen dat haar nieuwe man, Thornton, een enorme hekel aan zowel kunst als kinderen heeft. Oeps. Kan dit pasgetrouwde stel het prille huwelijk nog redden? Is dat nog wel de moeite waard?
Beschrijving
Gezinsleden Thornton Wolff, Morgana Wolff
Familievrienden Jolina familie
Kapitaal §25.000
Kavel Zonzichtboulevard 500
Moeilijkheid 2 van de 6
Overige informatie
Spel DS3 Icoon.png De Sims 3
Wereld Sunset Valley
Bovennatuurlijk.png
Wolff familie
Wolff familie (Moonlight Falls).png
De familie Wolff is een van de oudste en meest trotse families in Moonlight Falls. De enige andere familie die al net zo lang in de stad woont is de familie Van Gould en deze twee families zijn bittere rivalen van elkaar. De families maken ruzie over de identiteit van de oorspronkelijke stichters van de stad en de Wolffs zullen nooit ofte nimmer toegeven dat zij dat niet waren. Zullen de Wolffs eindelijk hun gelijk halen en van het bijbehorende respect van hun stadgenoten kunnen genieten, of zal Ayden Van Gould met zijn centen een plek in de annalen van Moonlight Falls verwerven?
Beschrijving
Gezinsleden Dwayne Wolff, Erica Wolff, Waylon Wolff, Wilhemina Wolff, Gator Wolff
Kapitaal §11.000
Kavel Waanweg 2316
Moeilijkheid 5 van de 6
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon.png De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls

De Wolff familie is een standaardfamilie in Sunset Valley, een wereld in De Sims 3 en Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk.

De Sims 3[]

De familie in Sunset Valley bestaat uit Thornton Wolff en zijn vrouw Morgana. Terwijl Morgana graag een gezin wilt stichten, heeft Thornton een hekel aan kinderen. Hier kwamen ze echter pas achter na hun trouwdag en dit veroorzaakt natuurlijk nogal wat problemen in hun relatie. Er wordt gesuggereerd dat Thornton zijn vrouw uiteindelijk zal verlaten voor zijn goede vriendin Jamie Jolina. Als Morgana en Thornton wel bij elkaar blijven, krijgen ze meestal één kind.

De Sims 3: Bovennatuurlijk[]

Zie ook: Pappy huishouden

De familie Wolff in Moonlight Falls is één van de oudste families en (volgens hen) stichters van het stadje. Pappy Wolff is het hoofd van de Wolff-weerwolvenclan en woont op zichzelf aan de rand van de stad, ver weg van hun ondode vijanden; de Van Gould familie. Pappy's zoon Dwayne Wolff woont met zijn vrouw Erica en hun drie kinderen Waylon, Wilhemina en Gator in dezelfde streek. Ook zij zijn allemaal weerwolven en steunen de vete tussen hen en de Van Gould familie.

Het is onduidelijk wat de relatie tussen de twee families in Sunset Valley en Moonlight Falls is. Het is echter bevestigd in een blog van DeSims3.nl dat de twee gerelateerd aan elkaar zijn. Wat hun relatie precies is, is aan de speler om te beslissen.

Familieleden[]

Stamboom[]

Pappy Wolff.png
Pappy Wolff

Erica Wolff.png
Erica Wolff
 
Dwayne Wolff.png
Dwayne Wolff
 
Thornton Wolff.png
Thornton Wolff
 
Morgana Wolff.png
Morgana Wolff

Waylon Wolff.png
Waylon Wolff
 
Wilhemina Wolff.png
Wilhemina Wolff
 
Gator Wolff.png
Gator Wolff