Wikia

Windenburg centrum
Windenburg
Wereld in DS4BhS Icoon
De Sims 4 Beleef Het Samen Logo
Windenburg
Windenburg kaart
Gooi die ouwe longen open en adem een fikse teug berglucht in. Dit groene, uitgestrekte speelterrein heeft het allemaal: weelderig platteland, serene en rotsachtige eilandkliffen, een pittoresk dorpje met oude ruïnes en dat allemaal op een steenworp afstand van het moderne bedrijfscentrum aan de kust.
Naam Windenburg
Spel DS4BhS Icoon De Sims 4: Beleef het Samen
WB Icoon

Windenburg is een wereld geïntroduceerd in De Sims 4: Beleef het Samen en is geïnspeerd op het noorden van Europa. Het heeft veel nieuwe hot-spots en clubs en heeft de grootte van de drie basiswerlden; Oasis Springs, Willow Creek en Newcrest tesamen.

Families Edit

Yuki en Candy hebben onlangs een schilderachtig, bescheiden huisje geërfd van hun innig beminde, overleden oma Behr. Nerdy tiener Yuki verafgoodt haar toffe DJ-zus, Candy, maar ook Yuki kent haar pappenheimers. Ze is misschien niet zo'n scherpe draaimeesteres als Candy, maar ze is onverslaanbaar in Blikblok. Ze heeft zich ook in rap tempo ontpopt als Windenburgs meest beruchte underground hackster.
§20.000
Candy Behr, Yuki Behr
Muzikale wondertiener Sofia heeft dromen: ze gaat het helemaal maken. Zelfs haar mistroostige vader, perfectionistische moeder en vervelende geniale zusje kunnen haar niet tegenhouden op weg naar de top!
§20.000
Clara Bjergsen, Bjorn Bjergsen, Sofia Bjergsen, Elsa Bjergsen
De techneut annex bink Sergio en de brutale DJ Joaquin hebben weinig overeenkomsten... behalve een smaak voor de mooiere dingen van het leven. Hoe gaaf kunnen ze hun eigen kot maken naarmate ze beroemder en rijker worden?
§20.000
Sergio Romeo, Joaquin Le Chien
De leesgekke Maaike en kunstzinnige Ulrike zijn niet materialistisch, maar zelfs deze twee kamergenotes moeten bekennen dat er wel wat aan het huis gedaan kan worden. Lukt het Maaike om een paar verhalen te verkopen of weet Ulrike eindelijk een schilderij te maken dat aan haar hoge eisen voldoet?
§5.500
Ulrike Faust, Maaike Haas
Het gaat helemaal geweldig tussen de tortelduifjes Dominic en Moira. Jammer dat je dat van hun dochters niet kan zeggen! Morgan is een vrije geest die alleen maar lol wil trappen met haar vrienden bij de Rebellen, maar Siobhan vindt die club helemaal niets. Siobhan is vastbesloten een netwerk van populaire vrienden op te bouwen, zodat die haar met haar ambities kunnen helpen. Zal Siobhan zelfstandig opstappen, voordat de boel echt uit de hand loopt?
§20.000
Moira Fyres, Dominic Fyres, Siobhan Fyres, Morgan Fyres
Drie kinderen opvoeden gaat niet van een leien dakje. Zeker niet als een van die kinderen weigert op kamers te gaan en de andere een humeurige rebel is. Maar Mila Munch is haar gezin meer dan toegewijd en haar lieve, kleine Lucas weet haar altijd op te vrolijken naar een dag hard werken in het restaurant.
§25.500
Mila Munch, Gunther Munch, Wolfgang Munch, Lucas Munch
Drinken, flirten, dansen, en dan weer opnieuw. Jade, Eva en Paolo grepen met drie keer beide handen de kans aan om de wereld te ontdekken en om het ultieme huis in Windenburg in te richten, direct na Marcus' uitnodiging. En sinds dat moment is het non-stop feest. Drama is nooit ver weg als ze samen zijn... en ze zijn altijd samen! Waar doen ze het allemaal van? Ze hebben slechts anderhalve baan met z'n vieren!
§16.500
Marcus Flex, Paolo Rocca, Jade Rosa, Eva Capricciosa
Nadat de vrouw van Jacques onder... eh... verdachte omstandigheden verdween, stond hij ineens alleen voor de opvoeding van drie kinderen in zijn enorme landhuis. Luna en Hugo zijn lieve kinderen met typische tienerproblemen, maar de jongste van het stel, Max, is angstaanjagend druk. Zullen de kinderen Jacques tot waanzin drijven, of is die rol weggelegd voor zijn excentrieke gewoontes en hobby's?
65.000
Jacques Villareal, Luna Villareal, Hugo Villareal , Max Villareal

Overleden SimsEdit

BuurtenEdit

Windenburg bestaat uit 4 buurten en drie speciale kavels, waarvan één geheime kavel.

Geheime kavelEdit

Speciale kavelsEdit

KavelsEdit

Lege KavelsEdit

  • Afgelegen
  • Het Zomerhuis

BewoondEdit

OnbewoondEdit

Openbare KavelsEdit