Wikia

Bovennatuurlijk
Waylon Wolff
Waylon Wolff
Waylon Wolff is het zwarte schaap van de familie. Terwijl de andere kinderen graag 'Hoe hard kan ik het speelgoed gooien?' spelen, vindt Waylon het veel leuker om stilletjes achter zijn computer te zitten om de laatste trends in de hogere maatschappelijke kringen te onderzoeken. Doordat hij veel weet over de hedendaagse Simtechnologie en een ongewoon talent heeft om tienen te halen voor proefwerken op school, geloven zijn leraren bijna niet dat hij bij de familie Wolff hoort. Zou zijn breuk met de rest van de familie te maken hebben met de heimelijke liefde die hij voelt voor Emelie Van Gould?
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Teen Tiener
Staat Weerwolf Icoon (De Sims 3) Weerwolf
Wolff familie
Ouders Dwayne Wolff, Erica Wolff
Broers of zussen Wilhemina WolffZus, Gator WolffBroer
Relaties Emelie Van GouldHartendief
Opleiding en carrière
School School Middelbare school
Cijfer 6
Werk Grocery Clerk Productadviseur
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-custom Paars
Lichaamsvorm Gewicht Normaal Normaal
Lichaamsbouw Fysiek Gespierd Gespierd
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait hatesoutdoors Hekel aan buiten
Trait clumsy Klunzig
Trait Proper Net
Trait computerwhiz Computernerd
Sterrenbeeld Schorpioen (De Sims 3) Schorpioen
Favorieten Favoriet Klassiek Klassiek
Favoriet Dim Sum Dim sum
Favorites color seafoam Zeeschuim
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Waylon Wolff is een standaard weerwolf in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn ouders Erica en Dwayne Wolff, zijn zus Wilhemina en broer Gator Wolff.

Waylon werkt in de supermarkt als productadviseur en heeft nog geen vaardigheden aan het begin van het spel. Hij is goede vrienden met zijn grootvader Pappy Wolff, zijn moeder Erica zijn zus Wilhemina en zijn broer Gator en vrienden met zijn vader Dwayne en Pip Goodfellow. Hij is het hartendiefje van Emelie Van Gould. Waylon en zijn familie is familie van Thornton en Morgana Wolff uit Sunset Valley, wat hun exacte familieband is, is echter onduidelijk.

Soms als verhaalvooruitgang aanstaat krijgt Waylon een relatie met Bailey Swain, wat hem een parodie maakt op Jacob Black uit Twilight, ook al verschillen de twee nogal van elkaar in uiterlijk en persoonlijkheid.