Dit is een lijst van verzamelpakketten van De Sims 2.

De Sims 2: Kerst Editie (2005)[bewerken | brontekst bewerken]

De Sims 2 Kerstpakket.png

De Sims 2: Kerst Editie (2005) bevat De Sims 2 en 40 nieuwe voorwerpen in het kerstthema uit De Sims 2: Kerstpakket. Met dit nieuw materiaal kunnen Sims hun huizen decoreren om helemaal in de kerststemming te komen en een kerst- of nieuwjaarsfeestje te organiseren. Ze kunnen zelfs bezoek krijgen van de kerstman!

De Sims 2 Kerstpakket.png

De Sims 2: Kerst Editie (2006) bevat De Sims 2 en De Sims 2: Kerst - Accessoires. Het kan beschouwd worden als een heruitgave van de Kerst Editie van 2005, omdat Kerst Accessoires een heruitgave is van De Sims 2: Kerstpakket.

De Sims 2 Speciale DVD Editie[bewerken | brontekst bewerken]

The Sims 2 Icon.png

De Sims 2 Speciale DVD Editie is De Sims 2 op één DVD plus wat extra bonus materiaal.

De Sims 2 Deluxe[bewerken | brontekst bewerken]

The Sims 2 Deluxe Edition Icon.png

De Sims 2 Deluxe is het tweede verzamelpakket voor De Sims 2 met de uitbreiding Nachtleven en wat downloadbare voorwerpen van Maxis. Het bevat ook nog een extra dvd met tutorials, tips en andere dingen.

De Sims 2 Double Deluxe[bewerken | brontekst bewerken]

The Sims 2 Double Deluxe Icon.png

De Sims 2 Double Deluxe is een verzamelpakket bestaande uit De Sims 2, De Sims 2: Nachtleven en De Sims 2: Feest! - Accessoires. Het is uitgegeven in april 2008.

De Sims 2 Studentenleven Collectie[bewerken | brontekst bewerken]

De Sims 2: Studentenleven Collectie bevat De Sims 2: Studentenleven, De Sims 2: Tiener - Accessoires en De Sims 2: IKEA® Woon - Accessoires.

Veel spelers waren gefrustreerd dat Tiener - Accessoires was bijgevoegd terwijl de jongvolwassenen die kleding niet konden dragen. Er waren speculaties dat er een nieuwe versie van de Studentenleven Collectie zou uitkomen die een nieuw accessoirespakket zou toevoegen speciaal voor jongvolwassenen, alhoewel deze nooit gekomen is.

Als je het spel installeert kan je zelf kiezen welke delen je wel of niet wilt installeren, voor als je bijvoorbeeld al een uitbreiding of accessoirepakket al hebt.

De Sims 2 Je Eigen Winkel Collectie[bewerken | brontekst bewerken]

De Sims 2 Je Eigen Winkel Collectie bevat De Sims 2: Gaan Het Maken, De Sims 2: H&M® Fashion - Accessoires en De Sims 2: Keuken & Bad - Accessoires. Het bevat in totaal 256 nieuwe voorwerpen voor je Sims.

Als je het spel installeert kan je zelf kiezen welke delen je wel of niet wilt installeren, voor als je bijvoorbeeld al een uitbreiding of accessoirespakket hebt.

De Sims 2 Dierenpret Collectie[bewerken | brontekst bewerken]

De Sims 2 Dierenpret Collectie bevat De Sims 2: Huisdieren, De Sims 2: Familiepret - Accessoires en De Sims 2: Villa & Tuin - Accessoires. Het is het laatste De Sims 2 product uitgegeven door Electronic Arts.

Als je het spel installeert kan je zelf kiezen welke delen je wel of niet wilt installeren, voor als je bijvoorbeeld al een uitbreiding of accessoirespakket hebt