Wikia

Verborgen of geheime vaardigheden zijn vaardigheden die Sims kunnen krijgen door te oefenen, maar zullen niet zichtbaar worden aangegeven. Schoonmaken is een verborgen eigenschap in The Sims. Er zijn meerdere verborgen eigenschappen in De Sims 2 en De Sims 3.

The SimsEdit

Schoonmaken
In The Sims is schoonmaken een verborgen vaardigheid die het meeste wordt gebruikt door de schoonmaakster, conciërges, Hulpies en Bothilda. Alle bespeelbare Sims en Townies hebben de schoonmaakvaardigheid, zelfs als het nul is, echte staat deze vaardigheid niet in het controle paneel. Het kan niet veranderd of verbeterd worden in het spel, behalve als de Sims een gedownload voorwerp gebruiken waardoor de vaardigheid beïnvloed kan worden. Met sommige hacks kun je de vaardigheid bewerken.

De Sims 2Edit

Studeren
Als eenhuishoud lid die een tiener of ouder is hulp aanbied of wordt gevraagd om te helpen met het huiswerk van een kind of tiener, dan kan die Sim leren hoe je goed kunt studeren met huiswerk. Dit duurt één huiswerksessie en de Sim die wordt geholpen en de helper krijgen allebei een herinnering wanneer het is voltooid. Dan kan de Sim zijn/haar huiswerk sneller maken. Jong volwassenen die deze vaardigheid niet geleerd hebben kunnen deze wel leren door universiteit opdrachten maken, maar het blijkt dat de vaardigheid niet de snelheid beïnvloed met het maken van de opdrachten.
Schaken
Sims die regelmatig schaken hebben een grotere kans om te winnen van andere Sims.

De Sims 3Edit

De Sims 4Edit