Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Unfettered with Feathers huishouden
Unfettered with Feathers huishouden
Deze bonte groep Sims heeft geld op één hoop gegooid om daar samen een mooi huisje op het platteland voor te huren. De groep bestaat uit Sims van alle rangen en standen... Benni is de stoot uit het zuiden die modern en charmant is. Zac is wat je noemt een foute jongen: overdag werkt hij als kok, maar 's avonds maakt hij op zijn motor de stad onveilig. Hailey is een typisch braaf buurmeisje, dat er eigenlijk alleen van droomt om een eigen pup te hebben. Kenji popelt als archeoloog in opleiding om de dinosaurusbotten die aan de rand van de stad afgegraven worden eens onder de loep te nemen. Het enige dat de vrienden gemeen hebben is hun liefde voor dieren, maar de verhuurder heeft heel erg duidelijk gemaakt dat huisdieren met een vachtje niet zijn toegestaan. Tot ze hem op andere gedachten kunnen brengen, zullen ze het met hun gevederde vriendje moeten doen.
Beschrijving
Gezinsleden Benni Hennessey, Zac Whipsnake, Hailey Shepherd, Kenji Midden
Kapitaal §1.350
Kavel Hobbeldebobbeldreef 19445
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
Het Unfettered with Feathers huishouden is een standaard huishouden in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit de huisgenoten Benni Hennessey, Zac Whipsnake, Hailey Shepherd en Kenji Midden.

De vier huisgenoten hebben hun laatste geld op een hoop gegooid en daar een plek van gehuurd. Van hun huisbaas mogen ze echter geen huisdieren met een vacht, dus is de groep beperkt tot gevederde dieren.

LedenEdit