Wikia

De Sims 3 Na Middernacht Logo 2
Talon huishouden
Talon huishouden
De naam Jessica Talon doet heel wat jonge vampiers sidderen van angst. Ze heeft al heel wat vijanden gemaakt. Haar wederhelft, Rafael Striker, is heel wat minder intimiderend, maar heeft net zoveel invloed op het nachtleven van de stad. Jessica is een ruwe bolster met een blanke pit, want eigenlijk wil ze niets liever dan lekker met haar liefje de hele nacht dansen. Hij denkt daar heel anders over, want hij wil het liefst zijn eigen bar openen.
Beschrijving
Gezinsleden Jessica Talon, Rafael Striker
Kapitaal §3.500
Kavel Winkelstraat 2707
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3NM Icoon De Sims 3: Na Middernacht
Wereld Bridgeport
Het Talon huishouden is een huishouden uit Bridgeport. Het bestaat uit de geliefden Jessica Talon en Rafael Striker.

Jessica komt uit een familie die er al eeuwenlang bepaalde duistere gewoontes op na laat, terwijl Rafael de oudere broer is die in de schaduw staat van zijn rijke beroemde broertje Richie Striker. Jessica wordt gevreesd door de nieuwe vampieren in de stad, maar is echter bang om in een conflict te raken omdat haar menselijke vriendje veels te fragiel is.

Haar moeder Erika Talon is een townie die door de stad van Bridgeport zwerft. Rafael's familie woont in het Striker huishouden.

LedenEdit

StamboomEdit

Talon familieEdit

Erika Talon
Erika Talon

Jessica Talon
Jessica Talon

Striker familieEdit

Rafael Striker
Rafael Striker
 
Richie Striker
Richie Striker
 
Stella Striker
Stella Striker

Sebastian Striker
Sebastian Striker