Wikia

Studentenvereniging huishouden
Beschrijving
Naam Studentenvereniging huishouden
Familievrienden Studentenvereniging Oresha-Hoh-Var, Paradigma Stigmata huishouden
De Sims 2 Studentenleven
Studentenvereniging huishouden (Tri-Fruhm)
Tri-Fruhm staat bekend als het coolste studentenverenigingshuis dat er is. Maar zullen de meiden ooit tijd hebben voor college met al die wilde feesten en andere activiteiten op de campus?
Beschrijving
Gezinsleden Deejee Vers, Monika van der Valzen, Sarah Leefleuk, Jenna Langevinger
Kapitaal §2.197
Kavel Studentenvereniging Tri-Fruhm
Overige informatie
Spel The Sims 2 University Icon De Sims 2: Studentenleven
Buurt Sim Universiteit
Niet te verwarren met Studentenvereniging huishouden (Oresha-Hoh-Var).

Het Studentenvereniging huishouden is een huishouden in TU La Fiesta, één van de drie universiteiten in De Sims 2: Studentenleven. Het bestaat alleen uit de vier meiden Deejee Vers, Monika van der Valzen, Sarah Leefleuk en Jenna Langevinger .

Deejee is een eerstejaars literatuur student. Ze is niet erg gebonden aan de studentenvereniging, want volgens haar biografie is ze hier alleen totdat ze een eigen plaats kan veroorloven. Ook wordt het geïmpliceerd dat Deejee Gunnar Roque vervangt in de Paradigma Stigmata band wanneer hij afstudeerd.

Monika is een tweedejaars kunststudent. Ze wordt beschreven als een politiek activist en heeft vreemdgenoeg geen relaties buiten het huishouden.

Sarah is een eerstejaars in biologiestudent. Ze is stapelverliefd op Matthijs Hart.

Jenna is een erstejaars psychogologie student. Ze is als enige met niemand bevriend van het huishouden, mogelijk omdat ze een oogje heeft op Matthijs, Sarah's vriendje.

LedenEdit