Wikia

Singh familie
Beschrijving
Naam Singh familie
Aantal generaties 1 generatie
De Sims 3 Showtime Logo
Singh familie (Starlight Shores)
Matias en Priscilla hebben de laatste tijd wat pech gehad, maar ze zijn beide optimistisch dat het leven in een nieuwe stad de ommekeer zal zijn. Priscilla hoopt een beroemde goochelaar te worden en Matias heeft een prachtige stem (maar die moet nog wel ontdekt worden). Zal de familie Singh het sterrendom bereiken of zijn ze voorbestemd voor het armenhuis?
Beschrijving
Gezinsleden Matias Singh, Priscilla Singh
Kapitaal §800
Kavel Sterrenstraat 257
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3S Icoon De Sims 3: Showtime
Wereld Starlight Shores
Bovennatuurlijk
Singh familie (Moonlight Falls)
De Singhs hebben elkaar tijdens hun geneeskundestudie leren kennen en hun kalverliefde ontpopte zich tot een romantisch sprookje... Maar dit sprookje kent wel een onverwachte wending! Tijdens de huwelijksnacht kwam Param er tot zijn grote schrik achter dat zijn verse bruid Navita een weerwolf was. Na haar plotselinge transformatie maakte ze van hem ook een weerwolf! Zullen de Singhs door weer en wind bij elkaar blijven? Of zal Param geplaagd worden door herinneringen aan zijn onbezorgde tijd als vrijgezel (en als menselijke Sim)?
Beschrijving
Gezinsleden Navita Singh, Param Singh
Kapitaal §11.000
Kavel Hoefijzerdreef 155
Moeilijkheid Difficulty2
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
De Singh familie is een familie uit Starlight Shores, een wereld uit De Sims 3: Showtime en uit Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk.

De familie in Starlight Shores bestaat uit het getrouwde stel Matias en Priscilla Singh. De twee proberen het te maken in de glamoureuze stad, maar hebben het geluk niet mee.

In Moonlight Falls wonen Navita en Param Singh, een pas getrouwd weerwolven stel die net uit hun wittebroodsweken komen. Vooral Param vraagt zich af of hij wel de juiste keuze heeft gemaakt met zijn huwelijk.

Wat de relatie tussen de twee families is, is onduidelijk. Maar het is erg waarschijnlijk dat de twee families enige familiebanden met elkaar hebben.

Familieleden Edit

StamboomEdit

Matias Singh
Matias Singh
 
Priscilla Singh
Priscilla Singh

Param Singh
Param Singh
 
Navita Singh
Navita Singh