Wikia

De Sims 3 Ambities Logo 2
Silver Racket
Silver Racket
Toen Silver met Dennis trouwde, wist ze nog niet wat voor familiebedrijf de familie Racket runde. Ze werd verblind door alle luxe en gooide al haar twijfels overboord.
Biografie
Geslacht Vrouw Vrouw
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Racket familie
Relaties Dennis RacketGetrouwd
Kinderen Shark RacketZoon, Lolly RacketDochter
Opleiding en carrière
Werk Mausoleum Clerk Grafspecialist
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor1-TS3 Blond
Oogkleur Eye-green Groen
Huidskleur Tan skin-TS3 Getint
Lichaamsvorm Gewicht Dun Dun
Lichaamsbouw Fysiek Normaal Normaal
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait snob Snob
Trait partyanimal Feestbeest
Trait mooch Bietser
Trait frugal Zuinig
Trait hotheaded Snel aangebrand
Levenswens LW Zwemmen in het geld Zwemmen in het geld
Favorieten Favoriet Pop Pop
Favoriet Dim Sum Dim Sum
Favorites color violet Violet
Overige informatie
Spel DS3A Icoon De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook
Silver Racket is een Sim uit De Sims 3: Ambities. Ze woont in Twinbrook met haar man Dennis, twee kinderen Lollyen Shark, haar schoonouders Max en Marigold Racket en haar zwager Bill Racket. Silver is een volwassene die 13 dagen verwijderd is van het worden van een oudere.

De Racket familie is een rijke familie met een lange lijn van criminelen. Volgens haar biografie wist Silver hier niets van af toen ze met haar man trouwde, maar werd ze zo verblind door alle luxe dat ze haar twijfels overboord gooide. Door het zien van haar levenswens is het duidelijk dat Silver waarschijnlijk vooral voor het geld is getrouwd en niet zozeer voor de liefde.

Het lijkt er op dat Silver niet veel geeft om haar carrière ze werkt in het mausoleum als grafspecialist en heeft daar een slechte werkprestatie in. Ze heeft de zuinig eigenschap, wat zal bijdragen aan haar drang om rijk te zijn. Silver heeft verder geen vaardigheden.

Silver is vrienden met haar schoonvader Max en haar kinderen. Ze is echter vijanden met haar schoonmoeder Marigold en haar zwagers Bill en Dudley. Ze is beste vriendinnen met Jade Greenwood.