De Sims 3 Ambities Logo 2.png
Sargeant familie
Sargeant familie.png
Dit misdaad bestrijdende duo is bekend met wilde achtervolgingen, ontmoetingen met beruchte criminelen en gevaarlijke missies. Met hun gecombineerde militaire- en ordehandhavingsvaardigheden is er nooit een saai moment voor Bobby en Scout in hun strijd tegen de wrede onrechtvaardigheid. Maar is dat genoeg om de wereld te redden?
Beschrijving
Gezinsleden Bobby Sargeant, Scout Sargeant
Kapitaal §4.000
Kavel Sterlingstraat 336
Moeilijkheid 2 van de 6
Overige informatie
Spel DS3A Icoon.png De Sims 3: Ambities
Wereld Twinbrook

De Sargeant familie is een familie uit Twinbrook, een wereld uit De Sims 3: Ambities. Het bestaat uit Bobby Sargeant en zijn vrouw Scout.

Het duo bestrijd de misdaad; Bobby in het leger, terwijl Scout de criminelen achterna gaat in de ordehandhaving. Alhoewel de relatie tussen Bobby en Scout niet slecht is, ze zijn immers vrienden, is het ook niet behoorlijk hoog. Ze zijn vijanden met Anna-Liza Riddle, Justin Kayes en Lang Gwydd en vrienden met Wei Keane. Waarom dit zo is, is onduidelijk en wordt nergens uitgelegd.

Een Sim met de naam Penelope Sargeant ligt begraven op Kerkhof Brandnetel. Wat haar relatie tot de familie is, is onduidelijk. Maar het zou goed kunnen dat ze een moeder of zus van Bobby is, aangezien ze op hem lijkt.

Familieleden[bewerken | brontekst bewerken]

Stamboom[bewerken | brontekst bewerken]

Penelope Sargeant.png
Penelope Sargeant

Bobby Sargeant.png
Bobby Sargeant
 
Scout Sargeant.png
Scout Sargeant