Wikia

Bovennatuurlijk
Rainflower Ivy
Rainflower Ivy
Rainflower is goed voor het milieu. Hij koos voor een carrière in de muziek omdat de juiste tonen een rustige en helende werking kunnen hebben. Hij heeft jaren geworsteld om zijn muzikale carrière van de grond te krijgen en nu hij geld heeft kan hij eindelijk voor zijn gezin zorgen. Hij vindt het belangrijk om een milieuvriendelijke levensstijl aan te hangen en dat geeft hij dan ook door aan zijn kinderen. Toch zag die terreinwagen er wel heel fijn uit en hij zou er zijn spullen zo goed in kunnen vervoeren. Rainflower heeft de verleiding tot nu toe kunnen weerstaan, maar de vraag is hoe lang dat nog duurt...
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Adult Volwassene
Staat Mens Mens
Ivy familie
Relaties Annalove IvyGetrouwd
Kinderen Daydream IvyDochter, Peanut IvyZoon
Opleiding en carrière
Werk Music career icon Lead-gitarist
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3 Grijzend
Oogkleur Eye-brown Bruin
Huidskleur Tan skin-TS3 Getint
Lichaamsvorm Gewicht Dik Dik
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait heavysleeper Vaste slaper
Trait unlucky Pechvogel
Trait slob Slons
Trait absentminded Afwezig
Trait virtuoso Virtuoos
Levenswens LW Meester in de kunsten Meester in de Kunsten
Sterrenbeeld Leeuw (De Sims 3) Leeuw
Favorieten Favoriet Alternatief Alternatief
Favoriet Pannenkoeken Pannenkoeken
Favorites color lilac Lichtpaars
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls
Rainflower Ivy is een standaard Sim in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar samen met zijn vrouw Annalove en hun twee kinderen Daydream en Peanut.

Rainflower werkt in de muziek carrière als lead-gitarist en heeft zeven vaardigheidspunten in gitaar aan het begin van het spel. Wilt hij promotie kunnen maken moet hij echter nog drie extra vaardigheidspunten verdienen.

Hij is beste vrienden voor altijd met Chauncey Grimm en Pappy Wolff, beste vrienden met Pip Goodfellow, goede vrienden met zijn dochter Daydream Gladsten Farmwell en zijn vrouw Annalove en vrienden met zijn zoon Peanut en Miriam en James Hoppcraft.

Alhoewel Rainflower getrouwd is met Annalove, geeft zijn seksuele voorkeur aan dat hij meer op mannen dan op vrouwen valt.

Rainflower wordt genoemd in twee voorwerpenbeschrijvingen in De Sims 4: Filmavond Accessoires.

SimologieEdit

Gitaar vaardigheid icoon
GitaarDS3 07