Wikia

De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Pinkerton familie
Pinkerton familie
Gavin Pinkerton begint langzaam maar zeker te wennen aan het leven op het platteland. Jarenlang leidde hij een leventje in de schijnwerpers als plastisch chirurg van de sterren in Bridgeport. Eén verkeerde beweging met zijn scalpel en het daarop volgende onderzoek door de medische tuchtraad zette zijn hele leven op losse schroeven. Gavin besloot om na al deze ellende ergens anders een nieuw leven te beginnen. Hij werkt als arts in Appaloosa, waar het leven er heel wat rustiger aan toe gaat dan hij gewend was. Maar dat kan ook zo zijn voordelen hebben. Nu wil hij zich vooral koest houden, om te voorkomen dat zijn reputatie hier ook bekend wordt.
Beschrijving
Gezinsleden Gavin Pinkerton
Kapitaal §6.000
Kavel Appelmoesweg 309
Moeilijkheid Difficulty1
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Pinkerton familie is een standaard familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende. Het bestaat uit Gavin Pinkerton, een Sim die jarenlang in de schijnwerpers leefde als de plastisch chirurg van de sterren van Bridgeport. Hij maakte echter een fout en werd gedwongen om ergens anders een nieuw leven te beginnen.

Het is goed mogelijk dat Gavin de plastisch chirurg is die genoemd wordt in de familiebeschrijving van Imogen Pelly.

FamilieledenEdit