Wikia

Parrott familie
Beschrijving
Naam Parrott familie
Aantal generaties 2 generaties
De Sims 3 Beestenbende Logo 2
Parrott familie (Appaloosa Plains)
De familie Parrott besloot een paar jaar geleden om van hun tropische eilandje naar het vasteland te vertrekken. De exotische familie valt wel op tussen het plattelandsvolk. De buren denken dat de gezinsleden zich anders gedragen vanwege culturele verschillen, waardoor de werkelijke problemen niet opvallen. Kanoa heeft een druk leventje en moet regelmatig op en neer naar de stad voor zaken, of zoekt hij daar ook iets anders? Jazlyn lijkt de afgelopen jaren wat zachtmoedig en somber te zijn geworden. Zal zij de kracht vinden om haar leven weer op de rails te krijgen?
Beschrijving
Gezinsleden Kanoa Parrott, Jazlyn Parrott, Ethan Parrott
Kapitaal §12.000
Kavel Hobbeldebobbeldreef 19441
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3B Icoon De Sims 3: Beestenbende
Wereld Appaloosa Plains
De Sims 3 Sunlit Tides Logo
Parrott familie (Sunlit Tides)
Clementine is nog steeds verbaasd dat ze ermee heeft ingestemd om met haar zussen samen te wonen. Haar zus Lucretia brengt haar nachten al stappend in de stad door en ligt overdag voor Pampus op het strand, terwijl haar zus Ramona niet eens lang genoeg stil kan zitten om zich op één ding te concentreren. Ondanks dat ze een drieling zijn, vraagt Clementine zich nog steeds af wanneer haar zussen nou eindelijk ook eens volwassen zullen worden.
Beschrijving
Gezinsleden Clementine Parrott, Lucretia Parrott, Ramona Parrott
Kapitaal §24.000
Kavel Keerkringweg 14
Moeilijkheid Difficulty3
Overige informatie
Spel DS3SLT Icoon De Sims 3 Store
Wereld Sunlit Tides
De Parrott familie is een familie in Appaloosa Plains, een wereld uit De Sims 3: Beestenbende en in Sunlit Tides een wereld uit De Sims 3 Store.

De familie uit Appaloosa Plains bestaat uit Kanoa Parrott, zijn vrouw Jazlyn en hun zoon Ethan. Alhoewel Jazlyn zwanger is van hun tweede kindje is Kanoa niet trouw aan zijn vrouw; hij gaat vreemd met Imogen Pelly en Sofia Martingale. Hij is vijanden met zijn broer Kale Parrott, die als brandweerman in de wereld te vinden is. Jazlyn heeft twee zussen die ook in de wereld wonen; Hailey Shepherd woont in het Unfettered with Feathers huishouden en Alani Shepherd is een townie.

In Sunlit Tides verschijnt de drieling Clementine, Lucretia en Ramona Parrott. Clementine vindt dat haar zussen zich maar onvolwassen gedragen en snapt niet waarom ze met hen is samen gaan wonen. Beverly Parrott ligt begraven op de begraafplaats van Sunlit Tides en is hoogstwaarschijnlijk een zus van de drieling. Carissa Parrott is een brandweervrouw die te vinden is in de wereld. Ze heeft geen familiebanden met de drieling, maar het is erg waarschijnlijk dat ook zij familie van ze is. Het zou kunnen dat Carissa een vervreemde zus is van de drieling, vergelijkbaar met Kale en Kanoa in Appaloosa Plains, aangezien Carissa en Kale beiden bij de brandweer werken.

Er verschijnt een townie in Isla Paradiso genaamd Gregory Parrott. Hij heeft als enige townie (buiten de ZeemeerSims) een gepersonaliseerde biografie, waarin duidelijk is dat hij een neef is van de Parrott drieling.

FamilieledenEdit

StamboomEdit

Kale Parrott
Kale Parrott
 
Kanoa Parrott
Kanoa Parrott
 
Jazlyn Parrott
Jazlyn Parrott
 
Hailey Shepherd
Hailey Shepherd
 
Alani Shepherd
Alani Shepherd

Ethan Parrott
Ethan Parrott
 
Vraagteken
Ongeboren Baby Parrott

Beverly Parrott
Beverly Parrott
 
Clementine Parrott
Clementine Parrott
 
Lucretia Parrott
Lucretia Parrott
 
Ramona Parrott
Ramona Parrott
 
Carissa Parrott
Carissa Parrott

Gregory Parrott
Gregory Parrott