Bovennatuurlijk.png
Pappy Wolff
Pappy Wolff.png
Pappy is het oudste en wildste familielid uit de familie Wolff en dat zegt wel wat. Het huis van Pappy, dat door sommigen 'De Nor' wordt genoemd, is niet het mooiste of netste huis van de stad, maar er wordt altijd wel een feestje gebouwd... zelfs als Pappy alleen thuis is. Hij heeft een afkeer van technische snufjes en is het meest op zijn plek in het bos. Het aller-gelukkigst wordt hij van zijn kleinkinderen en hij vindt het dan ook heerlijk om samen met hen als roedel op jacht te gaan.
Biografie
Geslacht Man Man
Leeftijd TS3-Elder.png Oudere
Staat Mens.png Mens
Wolff familie
Kinderen Dwayne WolffZoon
Pappy huishouden
Opleiding en carrière
Werk Werkeloos.png Werkeloos
Uiterlijk
Haarkleur Haircolor7-TS3.jpg Grijs
Oogkleur Eye-blue.png Blauw
Huidskleur Light skin-TS3.png Licht
Lichaamsvorm Gewicht Normaal.png Normaal
Lichaamsbouw Fysiek Gespierd.png Gespierd
Persoonlijkheid
Eigenschappen Trait insane.png Gestoord
Trait lovesoutdoors.png Houdt van buiten
Trait anti tv.png Technofoob
Trait angler.png Hengelaar
Trait partyanimal.png Feestbeest
Levenswens LW Hartenbreker.png Hartenbreker
Sterrenbeeld Schorpioen (De Sims 3).png Schorpioen
Favorieten Favoriet Electro.png Electro
Favoriet Pannenkoeken.png Pannenkoeken
Favorites color aqua.png Blauwgroen
Overige informatie
Spel DS3BN Icoon.png De Sims 3: Bovennatuurlijk
Wereld Moonlight Falls

Pappy Wolff is een standaard Sim in Moonlight Falls, een wereld uit De Sims 3: Bovennatuurlijk. Hij woont daar alleen. Hij is de vader van Dwayne Wolff en de grootvader van Waylon, Wilhelmina en Gator Wolff. Bovendien is hij de leider van de Wolff-weerwolvenclan.

Pappy is werkeloos en hij heeft geen vaardigheden aan het begin van het spel. Hij is beste vrienden voor altijd met Rainflower Ivy, beste vrienden met Dwayne, diens vrouw Erica en hun kinderen Waylon en Gator, vrienden met Annalove Ivy, Gladsten Farmwell, en Wilhelmina, heeft een hekel aan Tristan en Emelie Van Gould en is vijanden met Ayden Van Gould, Chester Swain en Dante Morganthe.

Hij is familie van de Wolff familie uit Sunset Valley, hun exacte relatie is echter onbekend.

Pappy is waarschijnlijk gebaseerd op het personage Jackson Herveaux van de Amerikaanse televisieserie True Blood of op Billy Black van de boeken- en filmreeks Twilight.