Wikia

Dragon Valley Logo
O'Connell familie
OConnell familie
De familie O'Connell bestuurt de stad al sinds betovergrootvader Kapitein O'Connell hier jaren geleden aan wal ging en de stad hielp om de draken te temmen. Hij draagt de stad een warm hart toe, maar hij begint zich af te vragen of het geen tijd wordt voor democratie.
Beschrijving
Gezinsleden Seamus O'Connell, Shauna O'Connell, Morida O'Connell, Brien O'Connell, Aiden O'Connell
Kapitaal §10.000
Kavel O'Connellberg 100
Moeilijkheid Difficulty4
Overige informatie
Spel DS3DV Icoon De Sims 3 Store
Wereld Dragon Valley

De O'Connell familie is een familie uit Dragon Valley. Het bestaat uit Seamus O'Connell, zijn vrouw Shauna en hun drie kinderen Morida, Brien en Aiden. De familie deelt een groot aantal favorieten, zoals hun muziek en voedselkeuze.

Alhoewel de Mithrilen familie aangeeft in een vete verwikkeld te zijn met de O'Connells valt hier niks van terug te zien bij hen.

De familie kan gebaseerd zijn op de Disneyfilm Brave, waarbij Morida het meeste lijkt op het hoofdpersoon Merida. Ook is het goed mogelijk dat de familie gebaseerd is op De Drakenrijders van Pern, gezien hun rode haar en het feit dat ze gezien werden als drakentemmers.

Een overleden Sim ligt op het kerkhof van Dragon Valley genaamd Donal O'Connell, de relatie tussen hem en de familie is onbekend. Maar het is goed mogelijk dat hij de Kapitein O'Connell van de familiebiografie is.

LedenEdit

StamboomEdit

Vraagteken
Kapitein O'Connell

Donal OConnell
Donal O'Connell

Seamus OConnell
Seamus O'Connell

Shauna OConnell
Shauna O'Connell

Morida OConnell
Morida O'Connell
 
Brien OConnell
Brien O'Connell

Aiden OConnell
Aiden O'Connell